Časté dotazy

Nejčastější dotazy

 

Registrace a můj účet

Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?

Pro registraci jsou povinné následující údaje:

• E-mailová adresa

• Telefonní číslo

• Jméno a příjmení

• Heslo

• Fakturační a doručovací adresa

 

Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

Heslo by mělo mít alespoň 6 znaků a doporučujeme, aby obsahovalo číslice i písmena.

 

Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

Při registraci nemusíte vkládat detaily Vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online kartou, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu a požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě (data budou samozřejmě zakódována a bezpečně uložena).

 

Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

Ano, Vaše údaje můžete změnit okamžitě v nastavení uživatelského účtu.

 

Jaké jsou výhody registrace?

  • Můžete zjistit stav objednávky a uvidíte přehled všech Vašich objednávek

  • Faktury za nákupy máte bezpečně uložené na jednom místě

  • Funkce Wish List (seznam položek, které si přejete mít)

  • Nemusíte při druhé a další objednávce vyplňovat formulář s osobními údaji a doručovací adresou

  • Získáváte automaticky slevu 3% oproti běžným cenám (nevztahuje se na již zlevněné zboží)

  • Budete jako první vědět o akčních nabídkách a novinkách

Jak nakupovat

Jak nakupovat na bonstella.cz?

  • Pokud hledáte nejnovější filmy

    • Vyberte si typ formátu (DVD, Blu-ray, …) a hned uvidíte všechny filmové novinky

  • Nevíte-li, jak se film jmenuje?

    • Zkuste štěstí použitím okna pro vyhledávání nahoře na hlavní stránce

    • Použijte kategorie

    • Vyhledáním výrobků podle kategorií (např. DVD, BLU-RAY), pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky.

  • Nemáte-li konkrétní tip nebo se chcete nechat překvapit

    • Využijte funkci „Filtrovat podle“ a vyberte dle předvolených kategorií

 

Jak přidám produkty do svého košíku?

Jakmile najdete na e-shopu položku, kterou chcete koupit, rozklikněte detail produktu a zde vyberte „Do košíku“. Všechny položky takto vybrané položky budete mít uložené ve svém nákupním košíku. Pro zobrazení stačí kliknout na ikonu košíku (vpravo nahoře).

 

Jak změním výrobky ve svém nákupním košíku?  

Změnu produktů provedete jednoduše ve Vašem nákupním košíku. Kliknete opět na tlačítko Košík. Zde uvidíte všechny položky, které máte ve Vašem košíku a jejich množství. Najděte Vámi hledaný produkt a v políčku s číslicí přepište na 0, pokud chcete odebrat položky ve Vašem košíku.

 

Co je multifunkční tlačítko?

Jde o zrychlenou službu nakupování a přidávání do Wish Listu. Pokud máte vybráno více produktů, nemusíte otvírat detailní stránku o každém produktu. Stačí pouze v roletce vedle cenovky kliknout „Do košíku“ nebo „Do wishlistu“.

 

Jak funguje funkce Wish List?

Pokud máte vybraný produkt, ale ještě váháte, uložte si ho do svéhu seznamu (neboli Wish Listu). Můžete se k němu vrátit později nebo seznam sdílet se svým okolí přes email. Usnadní to např. Vaší rodině najít ten pravý dárek pro Vás.

Funkce Wish List funguje pouze pro přihlášené uživatele. Pro zobrazení/úpravy seznamu stačí pouze kliknout na ikonu „srdíčka“ vpravo nahoře.

 

 Jaké produkty si mohu nakoupit na bonstella.cz?

 

Snažíme se, abychom Vám nabídli co nejvíce ze světa domácí zábavy a to napříč:

  • Formáty nosiče

    • CD, DVD, Blu-ray™, 3D  Blu-ray™, UHD Blu-ray™ a 4K

  • Formáty obalu

    • Steelbook™, Speciální, limitované a sběratelské kolekce

  • Tvorbou zahraničních filmových studií

    • 20th Century Fox, Dreamworks, Disney, Lucasfilm, Metro-Goldwyn-Meyer, Paramount Pictures, Revolutionary, Sony Pictures, StudioCanal, Universal Pictures, Warner Bros.

  • Tvorbou českých a slovenských producentů

    • Aerofilms, Bohemia Motion Pictures, Falcon, Format Factory, Endorfilm, Hypermarketfilm, ITA film, Love Frame, Vorel film

 

Přesto se může stát, že některý z produktů nemáme v databázi. V případě, že byste nám chtěli některý výrobek doporučit, napište nám, prosím, na info@bonstella.cz

 

Je nějaký limit na množství zboží, které si mohu nakoupit?

Maximálně můžete nakoupit 20 jednotek od každého výrobku. bonstella.cz si vyhrazuje právo za výjimečných okolností, především u zboží v akci, doručit menší množství než 20 jednotek, zpravidla maximálně 6 kusů.

 

Platba za objednávku

 

Zaplatit svůj nákup můžete kartou online, bankovním převodem nebo přímo přepravci při převzetí zásilky. Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu GPwebpay (3-D Secure) a platební terminál Komerční banky.

 

Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

K placení za Váš nákup můžete použít debetní nebo kreditní platební kartu. Přijímáme následující typy karet:

  • Master Card

  • Maestro

  • VISA

  • VISA Electron

  • Diners Club

  • American Express

 

Je bezpečné platit online?

Ano, nakupování na bonstella.cz je bezpečné. Všechny Vaše údaje, včetně údajů o platební kartě, jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

 

Co je bezpečnostní kód?

Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Nachází se vytištěný na zadní straně Vaší platební karty, ale není nikde vyražený, ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce. Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice čísla zobrazeného na podpisovém proužku na zadní straně Vaší karty.

 

Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na Vaší platební kartě, kontaktujte, prosím, Vaši banku.

 

Dostanu zákaznickou účtenku ke svému nákupu?

Poté co potvrdíte Vaši objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu, množství nakoupených produktů a výslednou cenu nákupu. Dopravce Vám při převzetí objednávky předá dodací list s detaily o Vaší objednávce a produkty, které jste si objednali. Účetní doklad obdržíte po zpracování platby e-mailem. Registrovaní zákazníci navíc naleznou fakturu v PDF po přihlášení do sekce Tvůj účet.

 

Musím vkládat detaily mé platební karty?

Pokud platíte online, požádáme Vás o vložení údajů o Vaší platební kartě. Tyto údaje budou zašifrované a bezpečně uchovávané. Při platbě kartou při dodání zboží nemusíte vkládat žádné detaily o Vaší platební kartě, ačkoliv Vaši kartu budete potřebovat mít u sebe v době dodání Vašeho nákupu.

 

Doprava a ceny

 

Kdy obdržím objednané zboží?

Jakmile Vám potvrdíme objednávku a přijatou platbu zboží emailem, pracujeme na jejím okamžitém odbavení. V momentě, kdy je předána přepravci, budeme Vás o změně stavu informovat a zároveň obdržíte číslo zásilky. Podle toho pak můžete sledovat pohyb zásilky on-line na stránkách přepravce (PPLZásilkovna).

 

Kolik zaplatím za dopravu?

Cena dopravy se liší především podle toho, jaký typ platby za zboží zvolíte. A také kam si přejete zásilku doručit. Detailní přehled naleznete zde

 

Mohu si zvolit čas a místo doručení?

V případě, že budete chtít změnit čas doručení, neprodleně kontaktujte, prosím přímo dopravce (PPL, Zásilkovna).

 

Jak změnit doručovací adresu po potvrzení objednávky?

V případě, že budete chtít změnit čas doručení, neprodleně nás kontaktujte, prosím. Pokud je Vaše objednávka ve stavu „Expedováno“, kontaktujte, prosím, přímo dopravce (PPLZásilkovna).